6 Haziran 2017 Salı

Dengeli olmayı sizden öğrenecek değilim !

"Terazi burçları dengesizdir.." tamamen yalan. Terazi burçları aslında en adaletli ve en dengeli burçlardır. Düzensizliklerinde bile bir düzen olan çok kontrollü ve sistematik yaşayan insanlardır aslında. Tek tehlike onların sistematiklerini bozacak olağandışı olaylardır. Dengesi şaştı mı resmen tepetaklak olur evet fakat panik yok, aynı hızda da toparlanır.


Bu benim en belirgin özelliğim. Bazen her işimi dakika sektirmeden, atlamadan, gerekirse uyumadan yaparım ama bazen de kalk yüzünü yıka desen kalkamayacak kadar durumu abartırım.

Peki ben bütün bunları neden anlattım? Hayır tabii ki birde astrologluğa soyunmuyorum. Son zamanlarda dengem baya şaştı ve bu şaşkınlık iyi bir şeylere sebep oluyor aslında, onu anlatmaya çalışıyorum.

Yaklaşık 2 ay önce görümcem nişanlandı. Masasını birlikte hazırladık, aslında onun kafasında masa zaten hazırdı da yardıma ihtiyacı vardı. Tam gönlümüze göre olan bir masayı aslında pek de zorlanmadan hazırladık. Herkesin zevki farklıdır tabii ki ; bize göre en güzel, görümcemin deyimiyle çok elegan bir masamız oldu. 

Nişan masamızdan küçük bir kare
Arkasından bir arkadaşım bu masayı görünce bir buluşmamızda doğum odasını benim hazırlamamı istediğinden bahsetti. Şaşırdım, çünkü henüz iş olarak erken olduğunu düşünüyordum. Yapılacaklar listemde bir sürü eğitim vardı daha pastacılık üzerine. Ama yine de geri çeviremedim. Çünkü aslında pastacılık kadar çok istediğim ikinci şeydi. Ve böylece az olan işlerim birazcık daha yoğunlaşacaktı artık. Olsundu..

Tabi masa hazırlamaktan daha zoru maliyet çıkarmak, ürün fiyatı almak, ve bunlara bir fiyat listesi oluşturmak , tedarikçilerle tanışıp kendime en uygununu bulmak falan işlerinin tam ortasına düşmüş bulundum böylece. Allah yardım etti bir sürü güzel insanla tanıştım. Güzel ilişkiler kurdum ve şaka gibi ama mercandır uzun çarşıdır Eminönü'nün kurdu oldum. Bu arada aramızda kalsın ben çok yürünüyor sebebiyle nefret ederdim oralardan. Allah mecbur etmesin insanı bu nedir abiiiiii derdim. Tabii ki tükürdüğümü yaladım. Şaşırdık mı? Hayır..

Altından kalktık mı? Evet. Bu konuda bana yardım eden benden daha tecrübe sahibi arkadaşım Aynil sağolsun beni yalnız bırakmadı bir ortaklık kurup hem eğlendik hem iş yaptık..
Hastane süslemesinden bir kare. 
1000 tane de isim olsa yetisebilecekmisim gibiydi..

Fakat hazırlıklarımız sürerken yaşadığımız bir acı kayıp benim terazi dengemi yerle bir etti bıraktı. Çok sevgili Ayten teyzemiz, kızlarımın nenesi , mübarek Ramazan'ın 1.nci günü ani bir şekilde hayata gözlerini yumdu. Çok derin bir üzüntü yaşıyoruz hiç bahsetmeyeyim. Bu gün 10.ncu gün ve maalesef hayat devam ediyor, yaşıyoruz.. Artık toparlanma zamanı.. 

Bu gün bütün enerjimi toplayıp 2 dirhem 1 çekirdek hazırlanıp modelleme eğitimine gittim. Çok kıymetli bir hocadan çok değerli bilgiler öğrendim. Bu başka bir yazının konusu. Velhasılı kelam; Eğitimlerim, Hediyelik modellemelerim , Pasta modellemelerim ve biriken blog yazılarım; dahası çocuklarım ve şahsi işlerim ben hepinize yeterim. Son hız devam artık..

Sen bana hep dua ettin hiçbiri boşa çıkmayacak Ayten Teyzem nur içinde uyu..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder