5 Ocak 2017 Perşembe

Hayatta hiç birşey için yapmam demeyeceksin !

Hayatta hiç birşey icin yapmam demeyecekmişsin. Çünkü asla dediğin şeyi gun geliyor mutlaka yapıyorsun 😄 hayatim boyunca, çalışmanın DNA’mda bulunmadığı fikriyle yaşamış bir bayan olarak; şu anda karşınızda blog sayfası açmış,kendi halinde bir butik pastacı adayi olarak duruyorum. Selam🙋🏽 ismim Vildan,işletme mezunu, Ayşe ve Zeynep'in annesiyim. Ve aslında bu işlere hiç vaktim yok. 😳 


Bu işlere hiç vaktim yok fakat içimde bir meslek aşkı varmış demek ki.🎓 Üniversite'den sonra bir kaç başarısız iş görüşmesinden sonra zaten beni kimse işe almıyor bende artık başvurmayacağım şeklinde radikal bir karar alıp ey hayat sen mi büyüksün ben mi diyerek hayatıma devam ettim 😍 tabi bu sirada  iş hayatına daha tanışamadan küsmüşüm haberim yok.
Fakat;

Çocuklarımla birlikte daha eğlenceli bi hayat icin yeni bir radikal karar alıp, yıllar önce farkında olmadan küstüğüm iş hayatı ile tekrar barışmaya karar verdim.Yılbaşına son 1 hafta kala, yine okuldan getirilmiş bir hastalıkla çocuklar perişan olmuş ve yine ben günlerdir evden çıkamamışım. 😰O gün kahveyi biraz fazla kaçırmış olmalıyım ki uykum kaçtı. Haftalardır zaten kendime hem gelir getirecek hem ilgi alanıma girecek ne bulabilirim acaba diye araştırıyorum. Hazır çocukların ateşi düşmüşken, o gece Instagram’da gezdim durdum. Saati sabah 4 ettim belki ama sonunda kafamda bir şey belirdi ve uykum da geldi.. 🙃 Hem evde olup hem bi işle uğraşmamı sağlayacak hemde beni çok sevdiğim mutfakta oyalayacak bu iş butik pastacılık oldu tabiki. 🍪 Bu işte profesyonelleşebilir miyim? Ve neden bu zamana kadar aklıma gelmedi?

Bir kaç kurs araştırması, isim denemeleri mail adresleri derken kurabiye ve pasta yapmayı öğrenmek dışındaki her şeyi hallettim. Ertesi gün eşime bahsettim ve çalışmama o güne kadar hoş bakmamış eşim bile olumlu yorum yaptıysa, dedim olur bu iş ! Olur İnşallah. 🙏🏼

Sonuçta daha önce kendi kurabiyelerimi, kendi çocuklarımın doğum günü organizasyonlarını, mevlütlerini ve hediyelerini hep kendim yaptım. Bence altından kalkabilirim.  💪🏼


Sonuçta ben bir anneyim ve mecburiyetler yada mevcutta bir kariyer söz konusu olmadıkça annenin uzun saatler evden ayrılması taraftarı bir insan değilim. Şimdi ben bunu da söyledim ya bi kaç seneye kadar bu iş beni uzun saatler evden uzaklaştıracak hale gelirse şaşırmayın💆🏽 Büyük konuşmak her zaman kötü değildir belkide.. :)) 


Blog açmaksa çocuklarıma annelerinden bir hatıra bırakmak aslında.📚 Dolayısıyla tabiki pasta ağırlıklı olmasını planladığım yazılarımın arasına anneliğim çoğu zaman girecektir. Fakat burda yazdığım yazacağım hiç bir yazı hiç kimseye birşey öğretmek amaçlı değil, sonuçta kelin ilacı olsa başına sürermiş diye bir söz var. 🙅🏽Ben klasik bir anneyim, çocukları için her zaman en iyisini yapmaya çalışan ama hayatın akışını bozacak kadar da korumayan bir anneyim. 

Şu pasta işlerinin altından kalkabilirsem de siz bizimle ilgili bir sürü yazı okuyor olacaksınız zaten.. :) İnşallah okuyorsunuzdur.. 

PASTACİ ANNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder